• Автоматизація бізнес-процесів: 1C Товарознавець

    ‎Модуль 1С автоматизація‎‎ ‎‎торгівлі супутніми товарами‎

    ‎Призначений для оперативного обліку та контролю реалізації супутніх товарів на АЗС.‎

     

    ‎Гідність:‎

    • ‎Кількісний та загальний облік. Для розрахунку вартості можна використовувати зважену середню ціну або метод неповний робочий день.‎
    • ‎Виробництва. Використовуються документи норм витрат і актів утилізації.‎
    • ‎- Повний пакет стандартних документів, а також деякі специфічні документи (Заміна товару, Пакетний хід і т.д.)‎
    • ‎Набір аналітичних звітів.‎
    1. ‎Звіт про товар;‎
    2. ‎Касовий звіт;‎
    3. ‎Звіт про трафік товару;‎
    4. ‎Звіт про залишок продукту;‎
    5. ‎Звіт про взаємні розрахунки з постачальниками.‎
    6. ‎Звіт про несвіжий товар;‎
    7. ‎Звіт про від'ємне сальдо;‎
    8. ‎Залишки і продажі постачальником.‎
    • ‎Підтримка регіональної структури підрозділів Компанії. (робота з використанням компонентів розподіленого керування базами даних 1С( ERD).‎

    ‎Кожен регіон має свою периферійну базу 1С, де співробітники працюють з первинними документами. Потім дані надсилаються до центральної бази даних, яка змішує дані, виправляє помилки та перекресляє їх. Кожен регіон бачить тільки свої документи. Документи з усіх регіонів відображаються в центральній базі даних.‎

    • ‎- Автоматичне створення Recycling Acts для нерозкиднувних продуктів (чай, кава).‎
    • ‎- Механізм закриття періодів, з суворим контролем помилок в закритий період.‎
    • ‎- Автоматизоване створення платежів відповідно до квитанцій-фактур.‎

    ‎Конфігурація має механізм завантаження даних для створення платежів в іншій системі облікового запису. Для кожного постачальника встановлюється кількість днів відстрочки. Сама програма підказала, за які документи потрібно заплатити, скільки днів відстрочки залишилося на даний момент для кожного рахунку-фактури квитанції. Також наявні рахунки-фактури, що повертаються, враховуються при формуванні платежів.‎

    • ‎Ведення цінових умов за договорами з постачальниками.‎

    ‎- При укладанні договору поставки з постачальником підпис підпису підписуться специфікації (фіксований перелік товарів з максимальними закупівельних цінами). Всі ці дані вводяться в програму 1С, потім завантажуються в IPU. Обидві бухгалтерські системи відстежують відповідність цін специфікації та цін в рахунках-фактурах підопічних. Можна коригувати, на яких етапах будуть контролюватися або блокуватися позиції, ціни на які перевищують ціни в специфікаціях.‎

    ‎- Для кожного постачальника визначаються групи продажів, до яких відносяться магазини. Технічні характеристики зберігаються окремо для кожної команди продажів. Це дозволяє вести переговори про різні ціни з постачальником на однакову продукцію в різних регіонах.‎

    • ‎Автоматичне встановлення цін продажу, відповідно до певної цінової політики.‎

    ‎- Створюється каталог груп націок, до яких додаються товари. Можна зв'язати групи будь-якого рівня, а також кожен товар індивідуально.‎

    ‎- Всі магазини діляться на цінові категорії (кількість категорій - довільно).‎

    ‎- Для кожної групи націок і цінової категорії встановлюється відсоток націки.‎

    ‎- При встановленні цін продажу ціна продажу визначається автоматично, відповідно до поточної ціни в специфікації, цінової категорії, в яку входить магазин, і встановленого відсотка націлювання на групу товарів, в якій знаходиться товар.‎

    ‎- При зміні однієї зі складових ціни продажу (змінилася ціна в специфікації, змінився відсоток націлювання, змінилася група товарів) створюється новий документ про встановлення ціни.‎

    • ‎Механізм спостереження парафії та повернення рахунків.‎

    ‎- Документ складається бухгалтером, що таким чином підтверджує відповідність даних в 1С і первинних документах.‎

    • ‎Вивантажити всі документи для завантаження в систему ERP.‎
    • ‎Відбувається універсальна обробка завантаження даних з системи IPO в будь-яку конфігурацію 1С.‎
    • ‎Інвентаризаційний механізм.‎

    ‎- Інвентаризація проводиться в системі IPO, потім дані завантажуються в 1С, де інвентаризаційний документ проходить етап спостереження. Розрахунок дефіциту може бути зроблений як різниця між сумою дефіциту і сумою надлишку:‎

    ‎Загалом, для всіх товарів;‎

    ‎У розділі груп 1-го рівня;‎

    ‎У розділі груп 2-го рівня;‎

    ‎- в розділі груп 3-го рівня;‎

    ‎- з точки зору кожного продукту (тобто будь-яке повторне сортування буде дефіцитом).‎

    ‎ Програма дозволяє засвоїти параметри розрахунку дефіциту.‎

    • ‎Гнучкий механізм друкованих форм документів. Конфігурація дозволяє використовувати як внутрішні звіти, так і зовнішні звіти як друковані форми.‎
    • ‎- Завантаження та вивантаження документів і посібників до MS Excel‎
    • ‎Можна підтримувати кілька штрих-кодів для одного елемента.‎
    • ‎Якісна підтримка.‎
    • ‎Висока швидкість розвитку, в тому числі і в розширенні функціональності системи.‎