Основною метою систем моніторингу є надання інформації про ІТ-інфраструктуру для аналізу стану бізнес-процесів, які від неї залежать. Аналіз, зібраний системою моніторингу, дозволяє вжити заходів, щоб уникнути можливих збоїв у роботі критично важливих для бізнесу сервісів. У разі інциденту (важкий тригер, збій, аварійна ситуація) система моніторингу аналізує залежність бізнес-процесів від несправного IT-сервісу і попереджає відповідальні служби. Отримана інформація дозволяє службі технічної підтримки вирішити питання максимально швидко та ефективно.
Для успішного впровадження системи моніторингу важливо максимально точно визначити залежність
бізнес-процесів від IT-послуг. Весь перелік IT-послуг вводиться в систему, служби підтримки накладаються на тригери (умови при виконанні або не виконуються, які фіксуються в екстреній або потенційно небезпечній ситуації).
ITBI працює над впровадженням систем моніторингу
за допомогою рішення zABBIX.
Переваги заббіксів.
Використання повноцінної системи моніторингу значно скорочує простої IT-послуг, які залежать від них для бізнес-процесів і, як наслідок, робить бізнес компанії більш ефективним.